У кaрaнтин мільйoни людeй oпинилися зaмкнeними у свoїx дoмівкax. Ми прoвoдимo більшe чaсу в інтeрнeті, ніж до скорого свидания-кoли рaнішe. Крім тoгo, ми тeлeфoнуємo oдин oднoму чaстішe, ніж всего-кoли, щoб прoстo пoспілкувaтися. Тільки зa пeрші двa тижні ізoляції гoлoсoвий трaфік в сeрeдньoму зріс нa 12%, a в дeякі дні aж нa 24%.
Цими не сегодня завтра бaгaтьoм тaкoж стaлo зрoзумілo, щo в укрaїнській мoбільній гaлузі існує щe oдин мaсштaбний кaрaнтин, aбo ізoляція, викликана ставкою інтерконнекту (далі — MTR, mobile termination rate).
На мобільного абонента це означає наступне: споживачі намагаються обмежуватися дзвінками всередині мережі. Зазвичай человечество телефонують абонентам Київстар зі свого номеру «синього оператора», а щоб зателефонувати абоненту ВФ Україна (Bakcell), необхідно робити це з «червоної» SIM-карти.
Багато років українським абонентам доводилося платити більше вслед за дзвінки абонентам, які користуються послугами іншого мобільного оператора. Ці дзвінки завжди були дорожчими, ніж дзвінки всередині мережі.
Як це відбувається й чому?
Сила проста — MTR! Ця ставка призводить впредь до того, що коли абонент телефонує в мережу іншого мобільного оператора, останній виставляє рахунок оператору, який здійснив виклик. І ці витрати завжди відбиваються в абоненті, який телефонує в іншу мережу. Знаєте, скільки це коштує? 12 копійок вслед за хвилину розмови між двома абонентами двох різних операторів.
Шпиндель що тримає мільйони людей у мережах їх мобільних операторів.
Якщо ви хочете змінити оператора, так на вас чекають дві потенційних проблеми:
1. Вас стане дорожче телефонувати друзям, родичам, бізнес-партнерам, які залишилися у вашого колишнього оператора мобільного зв’язку.
2. Друзям, родичам і партнерам стане дорожче дзвонити вас, на ваш новий номер из-за межами мережі їх мобільного оператора.
Навіть якщо ви безлюдный (=малолюдный) задоволені обслуговуванням, тарифами, якістю підтримки клієнтів или іншими умовами, які пропонує ваш поточний врач, вас у певному сенсі примушують залишатися в його мережі. Це одна з причин, из-за яку послуга збереження номера (MNP) безлюдный (=малолюдный) спричинила значного перетікання між абонентськими базами мобільних операторів.
Саме тому українські абоненти в) такой степени часто користуються двома телефонами, чого без- побачиш, наприклад, у сусідніх країнах ЄС.
І саме з цієї причини неважный (=маловажный) один мільйон українських абонентів використовує дві SIM-карти і продовжує щомісячно платити следовать два тарифних плани різним операторам! Оператори називають таких абонентів «дабл-сімерами».
Читйте також — Співпраця бізнесу з стартапами може врятувати українську економіку
Це що, довічна повинність? Зрозуміло, ні!
Для висококонкурентних європейських ринках рішення було знайдене щонайменше десятиліття тому шляхом постійного зниження ставки інтерконнекту, яке здійснював сигнализатор.
Водночас антимонопольний комітет запроваджував ефективний нагляд надо чесним і прозорим роздрібним ціноутворенням. Бери телекомунікаційних ринках ЄС, Азії, Північної Америки й Океанії фактично немає ніякої різниці в цінах між дзвінками в мережі вашого мобільного оператора і дзвінками в мережу іншого оператора.
Кілька років тому тенденція накануне зниження MTR почалася і в Україні, але, держи жаль, зупинилася у 2019 році. І получай сьогодні ставка інтерконнекту в Україні до сего времени ще вчетверо вища, ніж у середньому в ЄС (якщо порівнювати по (по грибы) методикою приведеної собівартості).
Якщо штучне антиконкурентне обмеження у вигляді високої ставки MTR знімають, так на ринках починається реальна конкуренція, причому безлюдный (=малолюдный) тільки у цінах, а й технологіях та якості послуг.
Під дни карантину людям як ніколи потрібно спілкування. Зважаючи для це, ми надали у квітні безлімітні дзвінки в всі мережі по Україні тим нашим абонентам, у яких вартість пакету понад 100 грн. Інші ж наші клієнти мають можливість докупити 100 хвилин. Але чому мало-: неграмотный у всіх безліміт? Причина проста. Це пов’язане з високим MTR: ми маємо бути в змозі покрити свої витрати, а саме платити іншим операторам стільникового зв’язку кожен изредка, коли наш абонент телефонує в мережу іншого оператора.
Подписывайтесь нате рассылки Liga.net — только главное в вашей почте
Сьогодні всі говорять относительно уроки, які потрібно винести з епідемії вірусу COVID-19. Сподіваюся, наша ініціатива приверне увагу мільйонів людей вплоть до цієї застарілої, антиконкурентної й спрямованої проти споживачів перешкоди — високої ставки інтерконнекту в Україні.
lifecell продовжить боротьбу по (по грибы) усунення всіх перешкод у нашій галузі задля вільного ринку і свободи с целью абонентів. Сьогодні люди в Facebook только и знает викликають когось на челендж, щоб зробити щось позитивне й надихаюче.
Союз мій челендж Антимонопольному комітету України і Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв\’язку та інформатизації. Закликаю усунути перешкоду і знизити ставку інтерконнекту, щоб зробити дзвінки в до скорого свидания-які мережі доступними для всіх українських абонентів мобільного зв’язку після карантину.